CLICKS HERE!!!

Wednesday, 30 May 2012

kaKi BangKu

kaki bangku. itulah aku!
HOHO! sedih betul.
aku nak pandai main bola.
tapi boleh kerh?
masa form 3 dulu, aku penah wakil sekolah.
tapi hanya kat bangku simpanan.
sampai satu masa, aku di gunakan.
setelah bermain, cikgu aku ckp.
'awak tak boleh main bola'.
sedih gila!!!
tapi aku tak putus asa.
masa form 4 kat teknik.
aku cuba lagi.
aku dpt wakil untuk INTERTEK.
tapi tetap sama.
masih di bangku simpanan.
sampai lah satu masa.
aku digunakan. hasilnya tetap sama.
'awak tak boleh main bola'.
itu lah cikgu sekolah aku ckp untuk kesekian kalinya.
susahnya. ='(

Sunday, 27 May 2012

haTi iNi

hati ini memang sukar untuk di fahami.
tapi tidak mustahil.
hati ini mahu di manjakan.
dibelai dipujuk.
kadang2, tiada sebab untuk dipujuk.
tp tiada yg fhm.
kenapa terjadi begini?

tatkala bersua muka.
sentuhlah aku.
ketika marah.
akan reda kemarahan itu.
belailah semahunya.
pasti luluh hati ini.
terukir senyuman di bibir.

tatkala jauh di mata.
jgn lah penah puas sms.
mesej sahaja. 
akan cair hati ini lama kelamaan.
hanya cepat atau lambat sahaja.

tapi mengapa tiada semua ini?
cepat benar berputus asa.

Saturday, 26 May 2012

hiduP iNi!

jangan hanya merima sebanyak-banyaknya.
tetapi berilah sebanyak-banyaknya dalam hidup ini. =)

Monday, 21 May 2012

ADaM & HaWA.

kadang2, ADAM tak pernah tahu sama ada ia sesuai atau tak untuk HAWA.
HAWA pun kadang2 tak pernah tahu ia sesuai atau tidak untuk ADAM.
tapi! tak salah untuk mencuba! ini keRana.
ADAM akan terima apa sahaja pemberian HAWA.
dan saya rasA, HAWA pun begitu.
pasti sahaja akan menerima pemberian ADAM.
JADI! kenapa para ADAM serta HAWA begitu OPTIMIS?
TERLALU memikirkan SESUAI atau tidak.
JUST DO IT! =)

Wednesday, 16 May 2012

kUNinG & unGu gabungan warna yanG OK!

tau tak kenapa? hari tuh aku kuar dengan gurl aku.
dia pakai tudung UNGU. baju KUNING! mula aku tengok.
macam PELIK! tapi lama-lama. SMART jugak kot!
HOHO!

Tuesday, 15 May 2012

I'm SOORY UMI!

hari tuh tak sengaja kot umi! macam down sikit.
burr..... ampun di pinta! HOHO! =D