CLICKS HERE!!!

Saturday, 29 December 2012

Petang hari. 
Ketiadaan kerja serta kesumbatan yang terlampau. 
Mengajak ku mengokori langkah - langkah ku.
Entah ke mana bersendirian.
Megamall ke pasar malam. 
Menuju ke Mydin. 
Kembali ke Megamall.
Menurut langkah - langkah besar kaki ku.

Bertemu seseorang. 
Sayangnya tidak di cam tuan diri ini.
Sayu menyelubungi diri. 
Hanya jeliran lidah terkeluar kepadanya.
Langkah di teruskan tanpa menjengah ke belakang lagi.

Terlintas di kelapa. 
Tahun lepas. 
Ada je org yang tak kenal diri ini.
Hari tu kat ECM pun sama.
So, CHiLL ah!!! =D


Thursday, 20 December 2012

HEY! KUANTAN! =D


At last! Kuantan! I'm here now! =D Semua buku di tinggalkan terkulai layu di dalam stor. Terkedu di dalam kotak - kotak maggie. Seriously aku nak bebas daripada study! Pheeww! Jam 12.30pm dah muncul di muka TOL Gambang. Bau Kuantan menyerap masuk ke semua deria rasa. SEGAR! =P
Dan... Eh? Eh? Eh? RAPID KUANTAN??? OMG!!! HAHA!!! =D Aku ibarat "katak di bawah tempurung". HAHA! =D Kuantan dah maju!!! HOHO!!! Papan - papan tanda Rapid Kuantan mula berleluasa. Sukar di bendung lagi. Melata seperti cendawan baru tumbuh selepas hujan. HAHA!!! Turut bangga dalam diam.=)

Petang yang kelam kabut! I need stamp! HAHA! Satu Kuantan aku pusing - pusing. Setem. Setem. Setem. Di mana kau? I need you! URGENT! Bagi aku penting! HUHU. Dan dengan berkat usaha yang gigih. Jumpa jugak! HOHO! Best giler rasa! Terus aku tampal setem -setem tu. HUHU. Dan sepantas kilat jugak aku cari peti surat! HAHA!!! =D Damn! Tak tau rasa apa ni. Tapi happy sangat! Even. Ehem2x. HUHU. Kepingan - kepingan surat itu di telan. Selamat di dalam perut peti surat. =) (bantu aku surat - surat ku. Aku berharap. Sampaikan salam aku si abg posto.)

What a day! Time too sleep! KL menunggu pabila terbitnya fajar esok. DSLR di tangan. Gmbr yang menarik di harapkan di sana. =) Wait for me!

*Aku dapat rasa sesuatu. Aku harap ia betul - betul terjadi. So far, Already two clue!!! Esok aku nak dapatkan klue yang ketiga dan keempat. Harap betul - betul terjadi. Hey my FOLLOWERS!!! Doakan aku! =D