CLICKS HERE!!!

Thursday, 20 December 2012

HEY! KUANTAN! =D


At last! Kuantan! I'm here now! =D Semua buku di tinggalkan terkulai layu di dalam stor. Terkedu di dalam kotak - kotak maggie. Seriously aku nak bebas daripada study! Pheeww! Jam 12.30pm dah muncul di muka TOL Gambang. Bau Kuantan menyerap masuk ke semua deria rasa. SEGAR! =P
Dan... Eh? Eh? Eh? RAPID KUANTAN??? OMG!!! HAHA!!! =D Aku ibarat "katak di bawah tempurung". HAHA! =D Kuantan dah maju!!! HOHO!!! Papan - papan tanda Rapid Kuantan mula berleluasa. Sukar di bendung lagi. Melata seperti cendawan baru tumbuh selepas hujan. HAHA!!! Turut bangga dalam diam.=)

Petang yang kelam kabut! I need stamp! HAHA! Satu Kuantan aku pusing - pusing. Setem. Setem. Setem. Di mana kau? I need you! URGENT! Bagi aku penting! HUHU. Dan dengan berkat usaha yang gigih. Jumpa jugak! HOHO! Best giler rasa! Terus aku tampal setem -setem tu. HUHU. Dan sepantas kilat jugak aku cari peti surat! HAHA!!! =D Damn! Tak tau rasa apa ni. Tapi happy sangat! Even. Ehem2x. HUHU. Kepingan - kepingan surat itu di telan. Selamat di dalam perut peti surat. =) (bantu aku surat - surat ku. Aku berharap. Sampaikan salam aku si abg posto.)

What a day! Time too sleep! KL menunggu pabila terbitnya fajar esok. DSLR di tangan. Gmbr yang menarik di harapkan di sana. =) Wait for me!

*Aku dapat rasa sesuatu. Aku harap ia betul - betul terjadi. So far, Already two clue!!! Esok aku nak dapatkan klue yang ketiga dan keempat. Harap betul - betul terjadi. Hey my FOLLOWERS!!! Doakan aku! =D

4 comments: