CLICKS HERE!!!

Monday, 7 January 2013

Orang Gila ------


"Untung dia dapat orang gila macam kau. HAHA! =D"

"Weh! Aku tak gila lah! Hurm. Kenapa untungnya dapat orang gila? Mana ada orang nak orang gila meh!" 

"Sebab orang gila boleh terima kita seadanya. Dia boleh sayang kita lebih dari manusia normal sayang kita. HAHA! =D Tak cukup untung ke tu awak? =)"

"HAHA! =D Banyak ah kau! Hurm. Tapi aku kuat jeleslah!"

" Sebab kau gilalah kau kuat jeles. HAHA! =D Awak tak yah takut hilang dia dan jeles tak tentu pasal. Sebab kalau awak ikat dia macam mana pun, kalau dah tertulis dia bukan milik awak. Maka dia tetap bukan milik awak. =) Awak tak yah amek tau hal dia pun. Dia datang. =) Saya tahu jeles maknanya tak nak hilang. Tapi kebanyakkan org, sebab jeles sangat la dia kehilangan . Faham?"

"Terima kasih doktor cinta. <3" 



*Mari ramai - ramai jadi orang gila! KiKi! =D

1 comment:

  1. :)
    aku suka org gila...sbb aku gila...jom gila kawan ngan org gila mcm aku gila :D

    ReplyDelete