CLICKS HERE!!!

Saturday 20 July 2013

Kisah 2 Hati.



Shahrul:  Awak. Saya nak cakap dengan awak something ni.
Fina:  Ye saya. Cakap jelah.
Shahrul:  Tapi saya risau awak terasa atau marah je.
Fina:  Eh? Macam serius je ni?
Shahrul:  Agaklah.
Fina:  Hm... Cakap jelah awak.
Shahrul:  Kita couple kan?
Fina:  Ha! Yelah. Kenapa?
Shahrul:  Saya tak niat tau nak kongkong awak.
Fina:  Ok. Lepas tu?
Shahrul:  Boleh tak awak jangan letak gambar lelaki lain?
Fina:  Ha? Tak faham. Apa maksud awak?
Shahrul:  Yelah. Kat FB ke, tweet ke, wechat ke, wasep ke, insta ke. Yang sewaktu dengannyalah. Tahukan?
Fina:  Oh! Kenapa pulak?
Shahrul:  Aduh awak ni.
Fina:  Awak jeles eh?
Shahrul:  Awak. Hm... Senang macam ni lah. Cuba awak bayang, kalau saya buat macam tu. Gambar happy dengan perempuan lain. Kat sosial network gitu semua. Awak akan rasa apa yang saya rasa kot. Saya tak niat nak kongkong awak. Awak nak bergambar, amik jelah. Tapi tak yah lah nak post2, share2 bagai. Ni tak, post. "Sepetang bersama kawan. Lepak tepi pantai. Makan ais-krim." Tunjuk gambar, siap edit lagi! Bapak ah! Dengan saya tak pulak buat macam tu.=(
Fina:  Alolo... Comelnya dia. Saya faham perasaan awak. Saya janji tak buat lagi. Nanti saya buat pasal kita ye.=)   
Shahrul:  Thank sayang.<3


*bolehkah semudah ini? HUHU.

No comments:

Post a Comment