CLICKS HERE!!!

Thursday 14 August 2014

21 tahun

Dah 21 tahun. Apa yang aku dah capai? Hm... Adalah sikit. Dah ada kereta, motosikal, baju-baju lawa sikit. Rasa dah besar sikit. Gajet sikit. Tapi aku ada PSP je. OK lah tu kan. Saving pun ada sikit. Untuk usia aku. OK ah kot aku rasa. HAHA!=D Syukur alhamdulillah. =) Oh lupa! Aku dah ada Diploma. Bulan depan nak masuk degree. Tapi Isnin ni SPA kuar! Aku harap dapat. Macam malas nak belajar. HAHA!=D UPU tak dapat. Sedih sikit. Aiceh! Rilek sudah ek. 

Apa yang aku nak? Aku pun tak tahu apa yang aku nak! Yang aku pasti nak! HAHA!=D Sebelum tido. Ngok ngek ngok ngek dengan bini. Ngok ngek ngok ngek uh maksud dia bersembang OK! Bukan yang tu! Susah budak zaman sekarang ni. Kena details. HAHA! Umur baru 21, tapi dah gatal nk nikoh! HAHA!=D Entah lah. Best lah aku rasa! HAHA!=D Bila entah dapat. Hm... HUHU. Macam tak terfikir pun nak life cana. Nak rumah besar ke, kereta besar ke. Mungkin belum lagi ah kot. HAHA!=D Tunggu jelah. 

Kita ni kan, boleh pandang ke depan. Tapi lau boleh, jangan ke depan sangat. Sbb nnt dia akan jadi bnyk negatifnya. Sbb bnda kita tak nmpk ni, complicated aw. Kita akan fkir banyak kemungkinan. Lau kita fikir uh bnyk positif, tak pe. Tapi lau negatif. Hancus! HAHA!=D So nasihat aku lah. Daripada seorang lelaki yang konon matang. First! Apa yang kena buat. Buat dulu. Contoh? Pandai2 ah korang. Lain orang lain pemikiran dia. 

So bila kau dah settle kan benda yang kena buat lu. Beban uh cm kurang sikit aw. Ha... Lepas uh baru korang fikir apa. Then apa. And apa. Tapi jangan jauh sangat! Aku rasa kan. Maksimum dua tahun ah korang plan ke depan. Ha... Ingt! Jangan jauh sngt. Sebab bila jauh-jauh sngt kan. Korang akan jd berangan aw. Then mula ah korg main2. So aku cdg kan dua tahun kedepan. Faham? HUHU. =P

XOXO-Daa~

*motif? Entah. Aku pun tak tahu. Pandai-pandai ah korang cari isi hasil karya aku ni.=P  

No comments:

Post a Comment