CLICKS HERE!!!

Monday, 11 June 2012

urgh!!! ADOBE PHOTOSHOP!!!

ok!!! today entry!!!
what's up???
erm... 
mesti semua dah biasa dengar ADOBE PHOTOSHOP. (^^,)
tipu ler kalau tak tau!!! HUHU!!!
selain SOFTWARE yang aku sebut tadi...
ada bnyk lagi aw!!!
CONTOHNYA!!! 
blablabla dan lain-lain...
SO!!! apa kaitannya???

ni aku nak citer ni!!! 
di pagi hari yang hening...
kedengaran bunyi mesin rumput kat bawah tu...
ada burung bunyik-bunyik!!!
cit cit cit... (bunyi burung)
ngeww nyeww... (bunyi mesin rumput)
aku telah membuat HASIL KARYA yang TERAGUNG pada abad ini!!!
HOHO!!!

KARYA TERAGUNG!!!















NAMPAK TAK???
tak nampak MAKNAnya...
HEHE... =P
OK!!! aku jual lukisan ni dengan harga 1 juta...
RINGGIT MALAYSIA OK!!!
tak main lah RUPIAH!!! 
LELONG!!! LELONG!!! LELONG!!!
HOHO!!! 
sapa nak BELI...
bagi tau ye!!! 
harga boleh bincang lagi!!! =P


5 comments:

  1. kalau tak dok org nak komen. biar aku komen sendiri!!!
    "hurm... menarik lukisan awak!!! saya suke!!! kreatif!!! menarik!!! saya beli!!! 2 juta ok!!!"
    HAHAHA!!!! =D

    ReplyDelete
  2. haha, sadis aku tengok budak neh. kesunyian ke dik?

    ReplyDelete
  3. a'ah lah kak!!! sunyi2!!! teman boleyh???

    ReplyDelete
  4. yang putih tu ap??gigi kau erk??

    ReplyDelete
  5. banyak ah kau gigi... batu lah!!!

    ReplyDelete