CLICKS HERE!!!

Saturday 8 June 2013

Empty Mind

"HAHA! =D Lek ah! Jom ah lepak lu! Release tension! Malam panjang lagi. Hujung minggu la."

"Kau ni. Hari-hari happy je aku tengok. Kau tak pernah ada masalah ke?"

"Aku manusia biasa. Tetap ada masalah. Cuma aku positiv pada setiap masalah yang aku hadapi. Mungkin ada hikmah."



Yang buruk datang. Yang baik pergi. Yang baik datang. Yang buruk pergi. Itulah dunia. Sebab tu orang kata hidup macam roda. Hari ni kita menangis. Tak semestinya kita akan menangis sepanjang hari. Jangan bimbang. Biarkan air mata jatuh. Sebab sekejap lagi kita akan ketawa.=)

Apa yang kita ada. Tak perlu di muntahkan semua. Sebab yang sikit akan lebih di hargai. Ada yang kita tahu. Tak semua perlu di ucapkan. Sebab mungkin boleh bawa padah. Cukup dengan pandangan. Kita tahu. Dia ada. Cukup dengan gambar. Bukti segalanya. Cukup dengan kenangan. Mampu tersenyum lebar.

Aku takut bila berdepan. Sememangnya di lahirkan begini. Ego tinggi. Meracun diri. Tapi aku tahu. Masa akan tiba. Hanya bersabar. Dan ia sudah muncul. Walau mata tidak berjumpa. Kenangan sememangnya indah jika di kongsi dengan orang yang ingin berkongsi.


p/s: Jangan takut. Buat bila rasa betul. =)

No comments:

Post a Comment