CLICKS HERE!!!

Sunday, 29 July 2012

KAHWIN...

kenapa nak kena kawen???
tak kawen tak boleh kerh???

ha...
kalau kita kawen... kita dapat bnyk pahala aw!!!
cium isteri/suami dapat pahala... pegang isteri/suami dapat pahala...
pandang isteri/suami dapat pahala... bersetubuh dengan isteri/suami pun dapat pahala...
ha nmpak tak??? free je dapat pahala...
senang je kan... so aku still tak faham...
kenapa ada jugak org yang tak nak kawen...
apa masalah dia org sebenarnya???
mesti penah kecewa dengan kekasih lama!!!
HOHO!!!

sapa yang pernah kecewa tuh...
chill ah!!! kumbang bukan seekor... bunga bukan sekuntum...
bersepah lagi kot... 1 pergi 10 datang!!!
peewit!!!
HAHA!!! =D
kali ni aku tulis entry ni... bukan apa...
aku cuma nak bg tau... bila kita kawen...
senang kat kita jugak sebenarnya...

tgok eh...
bila kita kawen... kita dapat tambah umat islam...
ha.... lagi!!!
kalau anak kita, nanti kita dah mati, dia boleh doa kan kita...
ha... nmpak tak??? nmpk tak???
bnyk lagi sebab kita perlu kawen!!!
discover ah sendiri... baru keinginan nak kawen tu menigkat!!!
HAHA!!! =D

so apa tunggu lagi!!! pergi ah kawen!!!
HAHA!!! =D
jgn pandai kawen je...
di sebalik kawen ada tanggungjawab aw!!!
kita sebagai laki nak kena jaga anak dara org...
sebagai perempuan lak, nak kena jge anak org jugak!!!
ha... yelah!!! nak jage makan pakai laki masing2...
huhu...

so sebelum kawen tu...
cukup kan lah apa yang patut...
kawen bukan benda main-main!!!
ingat tuh!!! HOHO!!! =D

No comments:

Post a Comment