CLICKS HERE!!!

Thursday 20 September 2012

PERKARA YANG MEMALUKAN

Hari ni, banyak pulak barang aku dah habis...
So, aku prefer nak keluarlah kejap. Cadang nak pergi TESCO.
Last2, aku pergi CARREFOUR je. Dekat sikit. Harga barang pun tak jauh mana.
Aku pun tak kesah mana2.... 2-2 dah biasa pergi...
Aku pun plan lah siap2 nak beli apa.
Nanti sampai sana senang. Just pick it up.
Tulis3... Done... Cukup dah semua.
Aku pun geraklah...
Time otw, aku terfikir... "Layan Each a Cup OK gak ni..."
Dah sampai, orang kat Each a cup tu pulak tak dek...
G mana tah... Ponteng ah tu!!! Makan gaji buta!!!
Aku pun g tandas jap. Nak berdandan... 
Tapi macam mana tah. Aku termasuk tandas perempuan!!!


TIDAAAAAAAKKKK!!!! 
OK segan... Ada orang nampak aku... Ada gadis jugak dalam tu...
Gadis tu tgh pusing2 kat depan cermin...
Memang tak boleh bla!!! Baru aku tau gadis2 buat apa selama ni dalam toilet...
Dia org main pusing2 depan cermin... HAHAHA!!! =D
Tapi masalahnya sekarang, gadis tu kerja kat Each a Cup tuh!!!
DAMN!!!
Memang tak ah aku nak pergi kat Each a Cup tu!!!
HAHAHA!!!!!! =D Aku sangat terkejut bila tengok ada gadis masa tu....
Dan aku sempat nampak muka gadis tu terkejut...
Mujurlah dia tak jerit... 
Kalau tak... Habis aku!!! HOHO!!!
So moral of the story, sebelum masuk tandas.
Kena tgok sign dulu. Even kita dah biasa pergi tempat tu....
HUHU...


Each a Cup!!!
Kepada sesiapa yang tak kenal Each a Cup, kat atas ni aku ada sertakan gmbr!!!
ha... Penah nampak tak??? Pernahkan... Kat mall biasa ada... =)

2 comments:

  1. mana aku nak tau...
    tandas tu yang tertukar... bukan aku...
    hehehe... =P

    ReplyDelete