CLICKS HERE!!!

Sunday, 30 September 2012

Hidup Remaja

Hujung mingggu. Apa yang nak buat. Balik  rumah sewa. Tak semua ada. Ada yang balik. Tinggallah yang duduk jauh-jauh je. So berkesumbatanlah dengan mana yang ada. Pagi Sabtu, tak buat pape pun. Semua bangun lewat. Aku dengan penuh bersemangatnya main game bola. Berlatih! Baru boleh menang bila main nanti! HAHA!=D Main punya main. Baru sejam. Pergh! Hilang arah. Bukak movie. Expendables 1. Hari tu tgok Expendables 2 kat wyg. Tak fhm. Org kata sebab tak tgok Expendables 1. Aku pun tgok lah yang 1st punya... Tapi. Sama je tak fhmnya. HAHA!=D Pastu bukak Maharaja Lawak. Layan. Gelak sensorang. Ok gak! Then, sorg2 pun menyedarkan diri. Malam! Wayang. Hantu Kapcai. Sebelum pergi tu. Makan siap2 kat rumah. Konon ah nak jimat.
Nasi Goreng Pataya!!!
Dasat gak member aku ni boleh buat nasi ni. Tapi dekat setengah jam jugaklah menunggu. HUHU. Tapi kira OK lah aku rasa. Untuk org baru yang baru menceburi bidang ni. HAHA!=D Tapi! Nasi tu masin. Dan aku confuse. Tu nasi goreng pataya atau nasi goreng ikan masin? HAHA!=D Tapi sedap kot... Ha... Then kul 8 gitu, kita org merempit pargi mall. Vooommm!!! Sampai2 mall. Semua nak makan ais-krim. Tak boleh bla! Muka ganas! Bawak motor macam ribut, makan ais-krim. Comel jerh. HEHE.=P Habis wayang, uptown. Makan piza kat sana. Piza pasar malam tu. Tau tak? Konon ah tadi nak jimat. HAHA!=D Dah sumbat. Lepak pantai bersih lak. Chicken chop lak kat sana. Memang 1 penjimatan hebat sebenarnya! HAHA!=D Lepak kat sana. Sampai kul 3 pagi gak lah! Malam tu, Man. Utd. lawan Tottenham. Game rancak kot! Tottenham menang 3-2. Dan malam pun makin tua. Gerak baliklah. Dah sampai rumah. Duk sembang lagi dalam gelap. HAHA!=D Seronok! Macam ni lah hidup org bujang. Nanti dah kahwin, mana ada semua ni. HUHU. Nikmati zaman remaja kita! Jangan buat pelik2 dah lah. Jangan malukan mak ayah kita. HUHU. =)

No comments:

Post a Comment