CLICKS HERE!!!

Thursday, 4 October 2012

MONEY

Duit boleh beli kebahagiaan ke? Ramai ckp mcm tu. Kawan aku ckp, perempuan sekarang nak duit je. Rupa tak dok, poket penuh. Keliling awek. Betul ke? Kenapa boleh jadi mcm ni? Hidup sekarang ni terdesak sangat ke? Tapi, kalau tak dok duit pun. Susah hidup ni. Tu tak boleh. Ni tak boleh. So mcm mana ni? Kira betullah duit tu memang boleh beli kebahagiaan? Tapi bila duit dah banyak, lain pulak masalahnya. Timbul pulak masalah kurang kasih syg. Nak cari duit, kerja kerja dan kerja. Lepas tu mulalah. "awak ingt duit tu boleh bawa kebahagiaan ke?" Mcm ni pulak jadinya. So mcm mana ni? Duit tu bawa kebahagiaan atau bencana? Hurm... Apa kata, kita amek je yang mana ada. Ada RM100. Belanja RM100. Ada lebih, belanja lebih. Sebab aku rasa, duit ni tak pernah cukup. =)

No comments:

Post a Comment