CLICKS HERE!!!

Sunday, 21 October 2012

Plants & Zombies


Pernah main game ni tak korg??? Kalau tak pun. Pernah tgok tak??? Mesti pernahkan. Aku main game ni. Main-main, sampai jumpa robot besar!!! Aku main jelah. Dan aku terasa, lama pulak nak mati semua zombies ni. Nyaris kalah gak lah!!! Aku dengan EXCITEDnya. Gerakkan MOUSE selaju yang mungkin. KLIK!!! KLIK!!! KLIK!!! Laju... LAJU!!! Dan!!! Laju. Sangat bersemangat. Hiyak!!! Lepas tu, ROBOT tu meletup!!! Dan aku dengan GEMBIRAnya!!! JERIT kuat-kuat!!! HAHA!!! =D Dan aku terfikir. Kenapa kuat sangat aku jerit??? HAHAHA!!! =D Pecah perut aku GELAK. SORANG. Macam org giler dah!!! HAHA!!! =D Tapi aku rasa mcm seronok dan sngt EXCITED. HUHU....

*NGARUT??? Bior ah!!! Buek!!! =P

2 comments:

  1. haha...game ni aku da tamat daa...mastered :D

    ReplyDelete
  2. alah fie. kau tak hebat pun. aku lagi hebat! =P

    ReplyDelete