CLICKS HERE!!!

Friday, 5 October 2012

Waffle OH waffleS!!! =D

Tetiba pulak mengidam benda kat sebelah ni. OK, lepas solat Jumaat pergi beli satu. Sedapnya!!! HUHU. =) Waffle Coklatlah!!! Order!!! Wow!!! Aku teruja tgok org yang buat Waffle ni. 1st time aku rasa. Dia guna timer. HAHA!!! =D Macam lawak. Tapi berguna kot. Lepas dia letak benda dan rata-ratakan kat kuali dia tu. Dia tutup. Dan tett!!! Masa dia 3.10 minit. HAHA!!! =D Aku pun mcm. OK. Kedai ni dasyat. So aku pun tunggulah 3.10 minit. Dengan penuh debaran aku tunggu. Setiap saat, masa berkurang. Dah smpi masa. TEEEEEEETTTTTTTTTTTT!!!! Mak ai!!! Kuat giler bunyi timer dia!!! HAHA!!! =D Pengalaman yang menarik aku rasa. Aku tak pernah tgok lagi org buat waffle mcm tu. HUHU... =D

2 comments:

  1. amboi...satu-satu laaa ni ko belek orang tengah buat waffle tuu :D

    ReplyDelete
  2. hakhak!!! menarik kot!!! kau kena tgok gak!!! kat tesco!!! HUHU... =)

    ReplyDelete